انجام پروپوزال پایان نامه

چگونگی انجام پایان نامه های آماری

در انجام پایان نامه های آمار مراحل مختلفی وجود دارد که پژوهشگر باید به صورت گام به گام آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و به سوال اصلی پایان نامه پاسخ دهد به همین سبب لازم است که دانشجویان برای انجام تحقیقات خود از تحلیلگران ماهر استفاده کنند.

انجام پروپوزال آمار اولین گامیست که دانشجویان برای کارهای تحلیلی پایان نامه برمیگزینند انجام فصل اول رساله ی دانشجویی است که در ابتدا باید موضوع یا سوال تحقیق مشخص گردد و سبب دانشجو می تواند کار خود را آغاز کند. انتخاب موضوع اصلی ترین و مهم ترین بخش پایان نامه است چرا که دانشجو باید موضوعی را انتخاب کند که در تحلیل و پردازش آن تخصص داشته باشد یا به بیانی ساده تر از عهده ی تجزیه و تحلیل جز به جز آن برآید.

دانشجو آماری باید انجام پایان نامه و موضوع آن را به صورت تفصیلی و کاملا تشریحی مورد بررسی قرار دهند و تمام جزییات تحقیق و موضوعات وابسته به آن را شرح دهند به همین سبب داشتن دانش و مهارت در زمینه ی مورد تحقیق دانشجو نقش اساسی انجام کار است. بعد از انجام فصل های آغازین و تشریح کمک گیری از منابع دیگر دانشجو باید وارد تجزیه و تحلیل اطلاعات شود و در صورتی که اطلاعات کمی و قابل اندازه گیری باشند با عنوان فصل چهارم تجزیه و تحلیل های آماری باشد آنها را بررسی کند که در روند انجام آن سلیس ترین راه استفاده از نرم افزار های آماری است و می توان خروجی آن را به صورت داده های پردازش شده در تحقیق به کار گرفت.

در این متن فرایند انجام پایان نامه به صورت کلی در نظر گرفته شده است و نگاهی عمومی به غالب اصلی پایان نامه خواهیم داشت ولی اگر بخواهیم به جزییات تحقیق دقت کنیم باید ابتدای انجام پایان نامه را با طرح تحقیق یا همان پروپوزال تحقیقی آغاز کنیم.

چگونگی انجام پایان نامه های آماری و تجزیه و تحلیل داده های کمی با استفاده از شیوه ی تحلیلگری که انجام پایان نامه را برعهده گرفته است تعیین خواهد شد بنابراین به هر اندازه که تحلیلگر مهارت بیشتری داشته باشد قطعا کیفیت کار دانشجو و رساله ی تحقیقی وی بالا تر خواهد بود.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09189365125 – 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: