سفارش آنلاین انجام پایان نامه دکتری

قیمت انجام پروژه های دانشجویی

قیمت انجام پروژهای دانشجویی با توجه به رشته تحصیلی فرد، مقطع دانشگاهی، سطح آکادمیک دانشگاهی، موضوع مورد نظر، نوع منابع معتبراستفاده شده، مدت زمان تحویل روش اماده وتحویل و بسیاری از موارد دیگر متفاوت است. حالت کلی برای همه پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویی درمجموعه اماژاین است که ابتدا سفارش توسط مشتری درسایت و یا تماس با کارشناسان پشتیبانی، ثبت میشود سپس مجموعه با اعلام موضوع تحقیق و جزئیات مدنظرسفارش را به کارشناسان متخصص در رشته و گرایش مربوطه، میسپارد که در ادامه به جزییات دقیق تر ان می پردازیم.

 

 

 

تفاوت قیمت انجام انواع پروژه های دانشجویی:

قیمت انجام پروژه های دانشجویی بیش از هر چیز به روش تهیه ان بستگی دارد.

پروژه های دانشجویی در سه حالت:

  1. پروژه آماده 2.پروژه تلفیقی پروژه وتحقیق به قلم محقق

ارائه می شود که هر یک قیمت متفاوتی دارد. برای مثال قیمت نوشتن پروژه  تحقیقی تلفیقی دانشجویی با قیمت انجام پروژه دانشجویی آماده متفاوت است. و ما این نوید را به شما می دهیم که امکان مشاوره درمورد انجام مقاله، تحقیق، پایان نامه و کلیه پروژه های دانشجویی در مجموعه اماژبرای شما فراهم است.

  • قیمت انجام پروژه دانشجویی اماده:

قیمت انجام پروژه دانشجویی، قیمت نوشتن پروژه اماده، قیمت انجام پروپوزال، قیمت پاورپوینت وطرح پروژه در درس روش تحقیق و حتی قیمت تحقیق های دانش آموزی آماده به حجم پروژه بستگی دارد. قطعا قیمت پروژه آماده دانشجویی به علت سفارش بالا و تعدد فروش بسیار پایین تر واقتصادی و باصرفه ترمی باشد.

  • قیمت انجام پروژه و تحقیق به قلم نویسنده:

قیمت انجام پروژه و اماده کردن تحقیق به قلم نویسنده، به علت حساسیت بالا درنوع سفارش باید توسط کارشناسان برجسته و اساتیدعالی رتبه انجام می شود. قیمت انجام پروژه دانشجویی، بر اساس سطح علمی مقاله و تحقیق، مدت زمان تحویل،اماده سازی و موضوع موردنظر تعیین می شود. درمقاله نویسی، نویسنده پس از بررسی منابع داخلی و خارجی به انتخاب مشتری، اقدام به نگارش مقاله به قلم خود می کند. در این نوع از مقالات تخصصی، انواع متون از قبیل نقل مستقیم، نقل غیرمستقیم، تالیفی، تلخیص و… به عنوان منبع پژوهش بکارمی رود. این مقالات و تحقیق ها قابلیت چاپ در مجلات و ژورنال های تخصصی داخلی و خارجی کشور را دارد. هزینه این مقالات نسبت به مقالات اماده بالاتر است.

  • قیمت انجام پروژه دانشجویی تلفیقی:

تنها تفاوت قیمت انجام پروژه دانشجویی اماده وقیمت انجام پروژه دانشجویی تلفیقی در این است که به علت عدم نگارش پروژه یا تحقیق به قلم نویسنده، ازهزینه کمتری نسبت به انجام پروژه و تحقیق به قلم نویسنده برخوردار است. قیمت انجام پروژه دانشجویی تلفیقی برای دروس تخصصی دانشگاهی مثل درس سمینار بسیار به صرفه و مناسب است. در صورتی که چند مقاله زبان اصلی برای تلفیق در نظر دارید و از مناسب بودن محتوا آن اطمینان ندارید، می توانید از طریق صفحه ترجمه چکیده مقاله و پایان نامه، تنها بخش ابتدایی متن خود را ترجمه کنید و در صورتی که محتوای آن محتواییست که مد نظر داشتید، درخواست ترجمه وانجام پروژه دانشجویی تلفیقی کنید.

قیمت انجام پروژه( پروپوزال و پایان نامه) دانشجویی:

قمیت انجام پروژه( پروپوزال و پایان نامه) دانشجویی به علت تعدد سفارش و بالا بودن تعداد متخصص در این زمینه بسیارمتفاوت است اما اگر مشتری موضوعی برای پایان نامه خود ندارد، اعلام موضوع پایان نامه با مشخصاتی که مشتری نیاز دارد، با صرف هزینه حدود پانزده هزار تومان به ازای ارائه هر موضوع امکان پذیر است. ،البته که هزینه انجام پایان نامه و پروپوزال به موارد

مقاطع تحصیلی، موضوعات و زمان تحویل واماده سازی نیز بستگی خواهد داشت.

قیمت انجام پروژه دانشجویی در رشته های مختلف :

قیمت انجام پروژه های دانشجویی به نوع پروژه و مشخصات و جزئیات فنی آن بستگی دارد. برای مثال قیمت انجام پروژه های دانشجویی ورود داده ها در نرم افزار SPSS، تهیه یک پلان کامل ساختمانی، جمع آوری داده برای تحقیق، ترجمه تخصصی مقاله و کتاب، پروژه برنامه نویسی کامپیوتری، شبیه سازی در کامپیوتر و انجام پروژه دانشجویی رشته عمران و معماری، پروژه تهیه کارت خلاصه (BIB CARD) وغیره بسیار متفاوت هستند. لذا استعلام هزینه پروژه دانشجویی کاملاً بستگی به زمینه تخصصی، موضوع، حجم کار، محتوای پروژه و نظر کارشناسان این کار دارد. برای اطلاعات بیشتر، می توانید به صفحه انجام پروژه مجموعه اماژمراجعه کنید.

مراحل انجام پروژه های دانشجویی شما توسط مجموعه اماژ:

  • ثبت سفارش و بررسی آن : بعد از اعتماد شما و سپردن انجام پروژه خود به مجموعه اماژ، پروژه شما برای کارشناسان مرتبط با پروژه فرستاده خواهد شد و پس از بررسی پروژه و ارائه قیمت از طرف کارشناسان متخصص بهترین کارشناسان و بهترین قیمت ها را برای شما عنوان خواهیم کرد تا کارشناس خود را انتخاب کنید. این فرآیند با توجه به وقت شما تقریبا بین یک ساعت تا ۲۴ ساعت قابل انجام خواهد بود.
  • آغاز فرآیند انجام پروژه : به منظور آغاز فرآیند کار، درصدی از مبلغ توافق شده به عنوان پیش پرداخت واریز شده و کار انجام پروژه شما آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که چنانچه مایل باشید، میتوانید از تمام مراحل انجام پروژه اطلاع کامل داشته باشید.

تسویه حساب و تحویل پروژه : بعد از به اتمام رسیدن پروژه، دمویی از آن برای شما فرستاده خواهد شد و پس از تسویه حساب کامل با شرکت پروژه با توضیحات کامل آن به شما تحویل داده می شود.

دلیل اعتماد و انتخاب مجموعه اماژ:

در حال حاضر موسسات بسیار زیادی در زمینه انجام پروژه دانشجویی فعالیت میکنند و شما می توانید پروژه های خود را به هر یک از این سازمان ها واگذار کنید . اما چطور از بین این همه موسسه یکی را انتخاب کنیم ؟ مهم ترین دغدغه در این زمینه پشتیبانی از پروژه های انجام شده می باشد .

چراکه پس از اتمام کار ممکن است نیاز به تغییراتی باشد که پیش بینی نشده بوده یا در پروژه های دانشجویی اکثرا پس از تحویل پروژه اساتید تغییراتی از دانشجویان می خواهند که این تغییرات فقط با پشتیبانی انجام خواهد شد.

و با برنامه ریزی دقیق همیشه از شما پشتیبانی خواهیم کرد و این را در عمل نیز اثبات کرده ایم . به یاد داشته باشید همیشه  تنها قیمت پایین بهترین انتخاب نیست چراکه  فقط قیمت پایین بدون پشتیبانی برای شما هزینه مجدد خواهد داشت .

قیمت انجام پروژه های دانشجویی

انجام پروژه ها ی دانشجویی در گرایش های مختلف با نرم افزار های گوناگون از جمله خدماتی می باشد که در اختیار دانشجویان مراکز تهران و اصفهان و تبریز و دیگر استان ها که قرار داده ایم.

انجام پروپوزال دانشجویی با قیمت ارزان کیفیت بهتر

تمامی خدمات مشاوره ای و تحلیلی این مرکز مورد اعتماد و اطمینان بوده و لذا همین عنوان و نشان سبب شده است که بتوانیم بدون هیچ محدودیتی به انجام تحقیقات و رساله های شما دانشجویان بپردازیم.

در خواستی که شما برای انجام پروژه های خود با ما در میان می گذارید در کوتاه مدت بررسی می شود و در مدت زمان مشخص آماده به تجزیه و تحلیل می گردد و از این طریق تحلیلگر پس از بررسی اولیه به صورت فوری مدت زمان صرفی برای بررسی و قیمت لازم برای آن را اعلام می نماید.

علت اصلی متضرر شدن دانشجویان عدم آگاهی آنان در قبال تحلیلگران و مراکز تخصصی انجام پایان نامه ها یا پژوهش های دانشجویی است. حسن سابقه و تحلیلگر زبده و متخصص ما در این مرکز تمامی ابهامات شما را برطرف خواهد کرد. و هیچ ضرری به شما تحمیل نخواهد شد.

ما در قبال ارائه این خدمات حق الزحمه مناسب با احوال شما را دریافت خواهیم کرد که قطعا شما نیز از این قیمت و کیفیت پایان نامه و پروژه اطمینان و اعتماد کامل دارید به همین دلیل شما نیز مانند دیگر دانشجویانی که تحقیقات آنها را بررسی کرده ایم مهر رضایت تام خود را در پایان کار می نگارید.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

 

دیدگاه شما: