آگهی استخدام جدید

گروه آموزشی پژوهشی آماژ با ارائه آگهی استخدام جدید از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در کلیه رشته ها دعوت به همکاری می نماید.

مـا از شما عزیزانی که دارای پشـت‌کار و علاقه‌مند به کار در زمینه پژوهشی هستید، دعوت به‌ عمل می‌آوریم.

ما مفتخریم با داشتن تیمی مجرب از تمام زمینه ها به صورت تخصصی به دانشجویان خدمات ارائه دهیم.

خدمات تخصصی در کنار مشاوره های تحصیلی رایگان عاملی مهم در جهت محبوبیت مجموعه آماژ در بین مراکز مشابه شده است که این امر در سایه جلب نیروهایی متعهد و متخصص در این حوزه شده است.

نحوه استخدام در مجموعه آماژ

به صورت کلی در مورد معرفی مجموعه آماژ می توان به فعالیت این مجموعه در کلیه رشته های تحصیلی اشاره کرد اما فعالیت های فوق تخصصی در زمینه:

انجام پایان نامه مدیریت

انجام پایان نامه دکتری

انجام پروژه متلب

فعالیت می نماید که پژوهشگران عزیز در صورتی که در این شاخه ها تجربه و تخصص کافی را داشته باشید می توانید با مدیریت مجموعه در ارتباط بوده و مراحل قبل از شروع همکاری را طی کنید.

رضایت مشتریانی که با ما در ارتباط بوده اند به عنوان انگیزه ای برای ادامه همکاری در این حوزه شده و توانسته ایم کیفیت خدمات خود را به همت نیروهای مجرب ارتقاء دهیم.

اکنون در صورتی که شما نیز توانایی و روحیه همکاری تیمی در این مجموعه را دارید اولین گام برای آگهی استخدام جدید را بردارید.

محیط کار در مجموعه آماژ

با دنیای دیجیتال سازی مجموعه آماژ ، دورکاری روشی هست که ما برا همکاران حوزه های مختلف ارائه داده ایم تا بدون هیچ زحمتی بتوانند در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را ارائه دهند.

از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم محدودیت مکانی و امکان همکاری با پژوهشگران اقصی نقاط کشور.

عدم محدودیت فعالیت زمانی به صورتی که شما می توانید در هر تایم از شبانه روز نسبت کار خود اقدام کنید.

صرفه جویی در هزینه های ایاب ذهاب.

رعایت پروتکل های بهداشتی فاصله گذایری در مواردی مثل وقوع بیمارهای واگیر.

و…..

 

 

 

 

دیدگاه شما: