مدت زمان انجام تحلیل آماری و هزینه تحلیل

مدت انجام تحلیل آماری و هزینه تحلیل

مدت زمان انجام تحلیل آماری و هزینه تحلیل یکی از دغدغه های دانشجویان ارشد و دکتری است. از این رو با توجه به شرایط و زمانی که دانشجویان برای انجام پایان نامه ها دارند باید زمان بندی را اولویت کار خود قرار دهند و در قبال زمانی که برای تحلیل پایان نامه صرف نموده اند حق الزحمه ی مناسب را تعیین کنند.

تحلیلگر متخصص آماژو مشاوره ی تخصصی که در این راستا معرفی شده است یکی از کادر های مجرب و تخصصی برای انجام پایان نامه و پروپوزال تحقیقی را تشکیل داده اند و به دلیل خدمات منحصر و مطابق درخواست دانشجویان این مرکز را مرکز تخصصی تجزیه و تحلیل پایان نامه نامیده اند. خدماتی که آماژ برای انجام پایان نامه ها در نظر گرفته است و نرم افزار هایی که در این زمینه به کار می گیرد خاص و منحصر به تحلیلگر متخصص آماژ بوده به همین سبب از واژه ی متخصص استفاده نموده ایم.
با توجه به تعاملی که با دانشجویان رشته های گوناگون داشته ایم تمامی درخواست های آنها را بررسی نموده ایم سپس اقدام به تعیین خدمات آماژ کرده ایم و در این راستا بیشتر با عناوین انجام به موقع تحلیل و پرداخت حق الزحمه ی کمتر مواجه شده ایم و با توجه به انعطاف دانش و تخصص این مرکز توانسته ایم خدمات آماژ را در

خصوص انجام به موقع و و پرداخت حق الزحمه ی نزولی شکل دهیم.
پس از ارائه ی پایان نامه ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی و در عین حال زمان بندی صحیح دیگر جای ابهامی برای دانشجویان باقی نخواهد ماند که برای نگارش پایان نامه های خود سر در گم باشند به همین سبب تمامی دانشجویان می توانند از این خدمات واسعه استفاده نمایند.

دانشجویانی که به کمک آماژ رساله های خود را ارائه داده اند رضایت کامل را داشته اند و به سبب حسن رضایت ایشان ما هم در ادامه ی این خدمات رسانی فعالیت خود را ادامه می دهیم در واقع هدف اصلی ما جلب رضایت شما و دستیابی به خواسته هایتان است.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: