تدوین پایان نامه های آماری

تدوین پایان نامه های آماری

مقدمات و فصل های اولیه پایان نامه با عنوان طرح موضوع و پروپوزال های اولیه و تحقیقی معرفی شده است که شما باید به تحلیل و پردازش و معرفی موضوع اصلی تحقیق بپردازید. یک تحلیلگر آماری تصمیم می گیرد که از کجا و چگونه داده ها و متغییر های آماری را جمع آوری کند و نوع و گروه نمونه ها را مشخص کند و از این داده ها در تدوین پرسشنامه ها استفاده نماید و اینکه از داده ها استفاده کند و تجزیه ی آنها را آغاز کند که در نهایت آمارگر یا تحلیلگر می تواند با به کار گیری نرم افزار های رایانه ای به تجزیه و تحلیل و تفسیر هرچه بیشتر پایان نامه و تحقیقات بپردازد.

به دلیل حساسیت و اهمیت آمار و پردازش های آماری نقش این رشته در تجارت و صنعت هر روز پر رنگتر می شود.

تجزیه و تحلیل اعداد و ارقام پایان نامه های آماری در فصل های آخرین پایان نامه جای گرفته است و بخش قابل توجهی را دربر گرفته است که انجام آن برابر با انجام بخش حساس و ویژه پایان نامه های ارشد می باشد.

ما می توانیم در انجام تجزیه و تحلیل های آماری پایان نامه های مدیریت و آمار  و پرسشنامه های روانشناسی که متغییر های آماری فراوانی را باید در آن بررسی کرد از انوع نرم افزار هایی مثل مینی تب و spss استفاده کنیم شما نیز می توانید در استان های اصفهان و تبریز و تهران برای نگارش پایان نامه با ما در تماس باشید و بهترین رساله های تحقیقی را از این طریق دریافت کنید که مدت زمان بررسی ان نیز با راحتی کار شما تنظیم می شود.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

 

دیدگاه شما: