تحلیل پرسشنامه با نرم افزار spss

بیشتر دانشجویان برای تحلیل داده های آماری پرسشنامه از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنند که نوع آن را با توجه به تحلیل و نوع تجزیه و تحلیل ها مشخص می کنند که بارزترین نوع نرم افزار در این زمینه spss و لیزرل شناخته شده است.

به طور گسترده می توان گفت با توجه به هدفی که در تحقیق دنبال می شود و نحوه ی طراحی سوالات تحقیق شما مشخص می شود که از چه نرم افزاری می توان برای تحلیل داده ها و پرسشنامه ها استفاده کرد.

در بیشتر تحلیل های پرسشنامه ها یا تجزیه و تحلیل های آماری پرسشنامه با توجه به موضوع تحقیق پژوهشگر باید روابط میان متغییر ها را بررسی کند که می توان در انجام آن از مدل های تکنیکی و معادلات آماری استفاده کرد اما برای ساده تر شدن کار می توانید از نرم افزار های آماری همچون لیزرل و ایموس و یا pls استفاده کنیداما اگر تجزیه و تحلیل دامنه ای گسترده تر داشته باشد یکی از راه حل های آن استفاده از نرم افزار spss است.

با استفاده از نرم افزار می توانید تحلیل های پرسشنامه را در مدت زمان کمتر مورد بررسی قرار دهید که همین کار سبب می شود گامی از سایرین جلو تر باشید البته استفاده از نرم افزار فضای تحلیلی خاصی داشته و باید پژوهشگر با آن آشنایی کامل را داشته باشد.

برای انجام تمامی کار های تحقیقات آماری اعم پرسشنامه های تحلیلی و مقاله های دانشجویی می توانید از مراکز پایان نامه نویسی استفاده کنید تا در ضمن مشاوره تخصصی از خدمات لازم استفاده نمایید.

آماژ در خدمت دانشجویان است تا در راستای خدمات رسانی به شما برترین رساله های تحقیقی را ارائه دهد. استفاده از نرم افزار های تحلیلی و دریافت حق الزحمه ی مناسب در ضمن انجام به موقع تحقیقات از جمله خدمات تخصصی ما بوده است که می توانید از آن بهره مند شوید.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09189365125 – 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: