تجزیه و تحلیل پایان نامه مدیریت با spss

تجزیه و تحلیل پایان نامه مدیریت با spss

اغلب تحلیلگران در انجام پایان نامه های دانشجویی از نرم افزار spss استفاده می کنند این نرم افزار افزون بر تحلیل داده های آماری در مدیریت داده ها و متغییر ها و دسته بندی در جداول و استفاده از نتایج آن در تحقیقات کاتربرد فراوان دارد. شما باید در مرحله ی اولیه ی انجام پایان نامه های مدیریت با spss موضوع مورد بررسی خود را انتخاب کنید لذا spss قادر به انتخاب موضوع خاص برای تحقیق شما نمی باشد و تنها می توانید از طریق روش های خاص خود نرم افزار  متغییر های وابسته را در ضمن رابطه با متغییر مستقل مورد بررسی قرار دهید و سپس از نتایج آن در طرح فرایض گوناگون استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل داده های آماری با spss به نحوی بیانگر بررسی متغییر های لازم در پردازش است چراکه باید از پردازش داده ها ی غیر ضروری پرهیز کنید. در ابتدا شما باید داده های خام و اولیه را به عنوان ورودی در اختیار نرم افزار قرار دهید سپس نحوه ی صحیح تجزیه و تحلیل را انتخاب نمایید و در مرحله ی بعد برون داد یا همان خروجی spss را وارسی کنید.

تجزیه و تحلیل پایان نامه بعد از جمع آوری و پردازش داده های خام قرار دارد که در انجام آن باید از نرم افزار استفاده کرد. Spss در پردازش متغییر های تحلیلی و آماری پایان نامه های مدیریت و علوم اجتماعی کاربرد فراوانی دارد.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

 

دیدگاه شما: