انجام پروپوزال و پایان نامه دانشجویی

پروپوزال یا همان طرح تحقیق یکی از تحقیقات ابتدایی می باشد که دانشجو باید از ابتدای انجام پایان نامه به پردازش آن بپردازد و به هر اندازه که کیفیت آن بالاتر باشد قطعا در انجام پایان نامه تاثیر مثبت خواهد داشت.

انجام پروپوزال های تحقیقی و پایان نامه های دانشجویی یکی از خدماتی می باشد که دانشجو باید به بررسی آن بپردازد و به دلایل مختلف اغلب دانشجویان نمی توانند به گونه ی ساده و بدون ابهام آنها را پردازش کنند لذا در این تحقیقات تمامی دانش و علم دانشجو به چالش کشیده می شود و دسته بندی و به کار گیری کلی آن با مشکل مواجه خواهد شد.

انجام تمامی خدمات دانشجویی و پردازش تحقیقات و پروپوزال ها و پایان نامه های مختلف توسط مراکز تحلیلی و پایان نامه نویسی انجام می شود و دانشجویان می توانند با ارائه ی تحقیقات خود به این مراکز تحقیقات خود را در اسرع وقت به انجام رسانند و این بهترین راه حل برای دانشجویانی است که خود نمی توانند پایان نامه های تحلیلی را پردازش نمایند.

تحلیلگر مرکز تخصصی آماژ تا کنون تحقیقات بیشماری را پردازش نموده است که یکی از جمله خدمات آن انجام پروپوزال های دانشجویی و پایان نامه های آماری سنگین بوده که دانشجو از حل آن عاجز مانده است اما مرکز پایان نامه نویسی ما بدون محدودیت و بدون مشکل می تواند تمامی پایان نامه های تحقیقی و مقالات شما را پردازش کند و به دلیل داشتن مهارت کافی نیازی به نگرانی شما یا کمک گیری از سایر مراکز تحلیلی نیست. تحلیلگر ماهر می تواند دانشجو را از زمان انتخاب موضوع تا انجام فصل آخر و زمان ارائه یاری رساند و در این مسیر از تمامی ابزار ها و دانشی که مورد نیاز است کمک گیرد.

پس از اتمام کار های تحلیلی پایان نامه و انجام تجزیه و تحلیل های مختلف آن دانشجو باید مبلغی را تحت عنوان حق الزحمه به تحلیلگر بپردازد که این حق الزحمه بنابر تحقیقات پایان نامه برآورد شده و نمی توان به صورت کلی مبلغی را برای پایان نامه ها در نظر گرفت در واقع نرم افزار های دخیل و نوع تجزیه و تحلیل ها و تعداد فرایض و نظریات قیمت نهایی را مشخص می کنند.

آماژ برای سهولت کار قادر است از نرم افزار های خاص و قدرتمند استفاده کند تا در مدت زمان مشخص کار تحلیلی دانشجو بررسی شود و به سبب هدفی که در نظر دارد می تواند حق الزحمه ی خود را کمتر بیان کند البته به گونه ای که این قیمت برای دانشجو مناسب باشد اما این کاهش هزینه به معنای بی کیفیتی کار شما نیست بلکه کیفیت لازم در تحقیق شما وجود دارد اما برای رضایت تام دانشجو و تایید نهایی پروپوزال، پایان نامه و تحقیق دانشجویی حق الزحمه مناسب احوال شما در نظر گرفته خواهد شد.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09189365125 – 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: