انجام پایان نامه های آماری

قبل از اینکه وارد بحث آمار و پایان نامه های آن شویم خالی از فایده نیست که موضوع این علم و تخصص فارغ التحصیلان آن را مورد شرح و تفصیل قرار دهیم. علم آمار به بررسی چه موضوعاتی می پردازد و پایان نامه های آن چگونه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد؟

شاید برای کمتر کسی سوال باشد که موضوع رشته ی آمار چیست زیرا نام گذاری برخی از رشته های تخصصی به قدری واضح و سلیس است که با اشاره به نام آن مخاطب می تواند توضیحی کامل را از رشته ی مد نظر خود به دست آورد اما اگر بخواهیم دید و تعریف کلی از علم آمار ارائه دهیم می توان این گونه تعریف کرد که رشته ی آمار روش های جدید و اصول اساسی آمارگیری و یا همان اندازه گیری را مورد بحث و مطالعه قرار می دهد که پاره از موضوعات قابل بحث آن را تحلیل های کمی دربرگرفته است اما این علم قادر است با بررسی های کمی برنامه ریزی های کلی را برای بهبود اوضاع کمی و کیفی در مسائل مختلف موضوع تحقیق خود پایه ریزی کند.
امروزه نقش این علم به قدری برجسته و مهم شده است که در برنامه ریزی های مختلف تا زمانی که آمار وارد کار نشود کار خودبه خود متوقف خواهد شد البته در این علم روش های مختلف آمارگیری ارائه شده است و به صورت های گسترده ی استفاده از نرم افزار های آماری و تحلیلی گسترش یافته است.

رشته ی آمار هم یکی از رشته های پر طرفدار در میان رشته های تحصیلات عالیه است که دانشجویان این رشته به صورت تخصصی به تحصیل می پردازند که اغلب دروس آنها در ارتباط با موضوعات و تحلیل های آماری و کمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در پایان تحصیلات خود باید رساله ی آماری خود را تحویل دهند که این تحقیق نیز موضوعی تحت عنوان پژوهش آماری را در بر دارد.

تجزیه و تحلیل های آماری که در پایان نامه ی آمار طراحی شده و باید مورد نقد و بررسی قرار گیرد با عنوان فصل چهارم پایان نامه ها شناخته می شود که دانشجو می تواند برای انجام آن از نرم افزار های آماری استفاده کند و با استفاده از مشاوره تخصصی ابهامات آن را برطرف نماید و اینگونه شما نیز می توانید به انجام بهترین پایان نامه ی آماری بپردازید.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09189365125 – 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: