انجام پایان نامه در کوتاه ترین زمان

انجام فصل پنجم پایان نامه های آماری

فصل پنجم پایان نامه های آماری را با عنوان فصل آخر تحقیق معرفی می کنند که در این فصل نیز تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده ها به چشم می خورد و در واقع می توان از این فصل با عنوان نتیجه گیری نهایی از تحقیق نام برد.

انجام فصل پنجم پایان نامه های آماری بخشی از تحقیق است که به بررسی نتیجه گیری نهایی می پردازد و آنچه را که در فصل چهارم مورد پردازش قرار گرفته است را به صورت نتیجه گیری مطرح می کند. در فصل پنجم لازم است که پژوهشگر به صورت ساده و سلیس یافته های پژوهش را به صورت نتیجه گیری اعلام کند و با توضیحی کاملا ساده آنها را در قالب فصل آخر مطرح کند و به سوالات پژوهش کاملا پاسخ دهد که در این روش تایید یا رد فرضیه های نهایی مطرح می گردد و به این صورت به سوال اصل تحقیق پاسخ داده می شود و در انتها پژوهشگر هدف از تحقیق و بررسی پایانی را مطرح می کند و از این طریق بابی بر روی تحقیق های بعدی و سوالات بعدی گشوده خواهد شد.

انجام فصل پنجم پایان نامه ها و یا پردازش فصل چهارم تحقیقات آماری به دلیل حجم بالای اطلاعات و اهمیت آنها در ضمن تحقیق به منزله ی انجام تمام پایان نامه خواهد بود. عنوان پیشنهادی برای سایر پژوهشگران یکی از ابتدایی ترین عملیات انجام تحلیل بوده است و در نهایت و انجام نتیجه گیری ارتباط فرضیات با یکدیگر و نتیجه گیری از آنها مطرح می شود.

در بحث های نهایی پژوهشگر می بایست یافته های خود را با سایر پژوهشگران ضمن ارائه ی اسناد مقایسه و بررسی کند و به این شرح انجام تز تحقیقاتی دانشجو به اتمام خواهد رسید و اگر تمامی مراحل به شیوه ی صحیح و گام به گام با کمک مشاوران انجام شود قطعا تحقیقی بدون نقص و کاستی خواهید داشت.


برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با ما تماس بگیرید.
مدرس : آرزو مرادی
شماره موبایل: 09189365125 – 09919268678
پست الکترونیکی: arezomoradi@rocketmail.com

دیدگاه شما: